079aslankuzusu merhaba , demir eksikliği iştahsızlık yapar. Normalde demir ilacına 4.ayda başlamadınız mı ? Ben de newvit kullanıyorum. Bebeğimin demir eksikliği olduğu için 2.ayda başladık. Normalde emzirdikten sonra yarım saat bekliyorum , demir ilacını veriyorum. En az yarım saat sonra da emziriyorum.