5 ay 17 günlük bebeğim var ayaklarını en fazla 5 saniye basıyo o da dik bir şekilde değil poposunu dışarıya atıyor bebeğimle aynı gün doğan bir tanıdığım var haftamız d aynıydı onun kızı çok iyi basıyor hatta adım atıyor ama benim bebeğim otururken de sürekli belini eğiyor bu normal mi kızlar