Arkadaşlarım oğlum 2 yasına girdi tamam bağırarak ağlıyordu falan inatçılık vardı 2 yaş sendromunda dedik. Sabah kalkıyor mutlu sonra istediği bişey olmayınca küsüyor duygusal başlamış içli ağlıyor tutturuyor acaba sendrom zirvesi yaptı ilgi istiyor bebek kucağa geliyor iştahsız yani üzülüyorum gerçekten anlayamıyorum noluyor yani yaşayan varmı eşimde bni kötü davranmakta suçluyo ama cocuk ekstra mızmız olmuş napabişirim bide iştah açıcı bırsey onereblrmsnz