AdAyza Sareduru_mom ben kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum,elektrikli pompamı hiç kullanmıyorum bile ama tabi mochinin asıl amacı süt sağmak değil süt toplamak yani bir memeyi emzirirken diğerinden akan sütü toplamak 🌸
AdAyza Bir de onların anlattığı gibi yukardan vakum yapmıyorum, mochi yi memeye oturtup aşağıdan sıkıp vakumluyorum ,kullanmadan önce sıcak suyla çalkalıyorum , sıcak olduğu için vakumu daha güzel kavrıyor , memeler sıcağı görünce hızlı hızlı akmaya başlıyor , satmadan önce bir de böyle deneyin bence ☺️
Elele AdAyza sıcak suyla çalkalayıp kurtulamadan mı uyguluyorsunuz. Ben de almıştım öylece duruyo kaç kere denedim beceremedim Zaten büyüdü oğlum da artık o kadar da sütüm yoktur. Bi de benimkinde kaynatınca su lekesi oldu sizde de oluyor mu
AdAyza Elele sadece vakumladığı yeri kuruluyorum,bende su lekesi olmuyor acaba sizin su kireçli olabilir mi?
Elele AdAyza bilmiyorum ki kaynattıktan sonra oldu daha da geçmiyor kaç kere kaynattım o lekeler hep var kuruluyorum yine var anlamadım gitti 🤷🏻♀️
Elele AdAyza yok hayır denememiştim dediğim gibi aylardır duruyo oğlum sekiz aylık ilk doğduğu zamanlar almıştım bi de hazır suyla deniyim işe yarar inşallah teşekkürler