Bebeğim 3 aylık, 20 gündür biberon verirken çok zorlanıyordum,son 4 gündür asla ağzına sürmüyor,mamanın tadını beğenmiyordur diye 3 tane mama denedim,3 biberon aldım yok yok,kendi sütümü sağıp koydum içine yine içmedi ,sütümün çok yeterli olmadığını biliyorum,önceden süt üstüne mama alan bebeğim büyüdükçe daha çok içmesi gerekirken sadece meme alıyor
Çişli bez sayısı da düştü,ne yapmalıyım nolurr akıl verin