Mrymboz Hanımlar boşanıyorum boşanan var mı aramızda 4 aylik.kizim var annemin yanına bırakıp gidip.calismayi düşünüyorum kızım sadece anne sütü alıyor biberonu asla kabul ettiremiyorum me yapabilirim bunun için
acabahamilemiyim Mrymboz geçmiş olsun 🎈 lansinoh biberon anne memesine en yakın biberon diye biliyrım benim kızım o aylarda asla biberon kabul etmiyordu ön çeşit biberon denedim lansinoh ü kabul etti
Gizmokzilla Çok geçmiş olsun mu diyeyim, bu daha iyiyse sizin için hayırlı olsun mu diyeyim bilmiyorum ama Rabbim yardımcınız olsun 🌸 sanırım kaşık biberon deneyebilirsiniz çok bir bilgim yok üstte kalsın 🌸