Acemimom1 balayında villaya gittik. Evet çok gizel başbaşa havuz ve açık girebiliyorsunuz korunaklı ama herşey yine size ait yemek bulaşık vs. Ya da sürekli yemek için lokantaya gideceksiniz. Buda hem ekstra bir masraf ve ekstra bir iş oluyor. Kalabalık aile ile bence daha keyifli olur villa mesela anneanne babane gibi insanlarla gidince. O yüzden bence oteller daha keyifli en azından tatil yaptığınızı hissediyorsanız odanız banyomuz sürekli temizleniyor ve günün her saati yiyecek dolu. Bir kere Fethiye de katrancı park otele gittik. Sakin bir otel muhafazakar. Yemekleri doyuracak kadar var ama muhteşem diyemem. Wome, Adenya , adin gibi oteller aşırı aşırı artmış. Gerçi diğerleri içinde hep pahalıydı o yüzden hiç tercih etmedik. İki kere selge beach a gittik çünkü çok memnun kaldık. Ve pahalı olanlara göre daha uygun mesela geçen sene iki kişi bir bebek Eylül ayında 4 geceye 11 küsür ödedik. Artılarına eksilerine gelecek olursam yemekleri efsane. Yemek konusunda en çok övülen yerlerdendir selge ve benim için en büyük artısı bu. Mesela akşam yemeğinde hergün kuzudan dönere mantıdan fast fooda sulu yemekten çorbaya pide den balığa kadar yüzlerce çeşit yemek çıkar. Tatlılar her çeşittir baklavalar Antep gibi çeşitli sütlü tatlılar pastalar çeşit çeşit olur. Sabah kahvaltısı öğle yemeği akşam yemeği şeklinde üç ana öğün var. Onun dışında havuz ve deniz kenarlarında kafeler var. İçecek sınırsız. Deniz kenarı kafede belli saatte atıştırmalıklar var döner kumpir tantuni Waffle gibi. Dondurma istediğiniz zaman var. Hatta bir kafede sturbacks var ve sınırsız. Mini bar da hergün ücretsiz dolar. Odalar temizlenir. Kadın erkek çocuk ayrı havuz var. Kadın havuzu aşırı korunaklı telefonlar aranarak içeri alınıyor insanlar. Kadın ve erkek için ayrı spa ve kapalı havuz var. Ortak kullanım için de havuz var. Eşiniz ve çocuğunuzla birlikte yüzmek isteseniz diye. Deniz ayrı değil ama kafınlar için ayrı kapalı güneşlenme yeri var sanırım içeri girmedim. Mini club var çocukları verebileceğiniz ve akşamları onlar için eğlence var mini disko. Sonra her gün bir etkinlik var. Konser dans gibi. Bir kaç ünlü geliyor o günlere denk gelirseniz. Biz zara olduğunda gitmiştik ilk gittiğimizde.Deniz kenarında ve otel içinde kadın erkek ayrı mescitler var. Oyun salonu var çocuklar ve büyükler için. Park var tranbolin var. Yani gün boyu bir etkinlik var yetişmeniz gereken. Eksileri odaların hepsi yeni değil yavaş yavaş yenileniyor. Deniz çok taşlı kıyıdan girince deniz ayakkabısız zor oluyor iskeleden girmek gerekiyor. Ortak havuzda kaydırak yok. Bence eksiler bu kadar. Otel benim olsa anca bu kadar överim sanırım çünkü aşırı keyif aldığım bir tatil ve yetmiyor 4 gün ama işte ekonomik şartlar. İnsan konforun tadına doyamıyor bence. Yani kısaca çok çok pahalı olmasın ama çok alt seviye de olmasın derseniz bence selge üst katmanla yarışan uygun bir otel. Bir de sanırım çocuklar için ücretsiz dedikleri yaş daha ileri. Bizim bebeğimiz küçük olduğu için bu detaya bakmadık tam.