Bebeğime tekken daha kolay bakar oldum. Eşim gelince sürekli onla oynamasını kucağa almasını istiyor. 1 dk yemek yiyemiyor. Ağlıyor kapıya vuruyor kendini atıyor. Hep bağırma hali. Eşim başka odada 2 dk yemek yese ben tutamıyorum ağlıyor kapılara vuruyor. 11,5 aylık nasıl bu isteğini azaltabiliriz. Eşim zaten oynuyor ilgileniyor.