GizemCemre Merhaba hanımlar kızım3 yaşını dolduracak ve beşiğine sığmıyor yatak almayı düşünüyorum Sizler nasıl bir yatak kullanıyorsunuz Fikir verir misiniz
nazlimom_ GizemCemre ben montessori düşünüyorum post açmıştım en cok onu önerdiler yere yakın olduğu için
GiybetReis GizemCemre yere sıfır montessori. Çatısız düz yer yatagı gibi olandan alın. Çatılı var bizde ve görsel olarak odayı cok küçültüyor. Yer kaplama açısından aynı olsada bi basıyor o çatı odayı. Çatı aşırı gereksizmiş.