Merhaba bebeğim 2 aylık. Yenidoğanken yaklaşık 1-2 hafta bir memeden emzirirken diğeri çok acıyordu içi çekiliyor gibi. Bir süre sonra geçti memelerim artık yumuşadı ama son 4-5 gündür aynı ağrıyı çekiyorum. Sağdan emzirirken sol tarafım acıyor birkaç sn sonra geçiyor. Bu ne anlama geliyor acaba mastitle alakası olur mu ilerleyen günlerde?