İki gecedir yapmaya çalışıyorum artık kendimi duvarları yumruklamaya başladım olmuyor olmuyor. Uyku eğitimi alıyorum çok güzel yatağına alıştı ama gece iki saatte bir emmeye geliyor 11 aylığız dansman 4 saatte bi emzir dedi yok olmuyor bu yüzden sık uyanıyor geceleri. Ne yapacağım bilmiyorum pıspıs yapıyorum gece bir saat ağlıyor