Herkese günaydın🫶
Bir kaç gündür zorlu günler geçiriyorum
Çok hastayım 2 gün önce fenalastim kalp krizi geçiriyorum sandım ama değilmiş sanırım yinede araştırılacak panik atak geçirmişim 🙄 çok kötüyüm kendime yeni geldim çok üzgünüm bu durumdan dolayı yaşayan anneler var mı bu durumu?😔 o anı yaşayan anlar beni sadece çok kötüydü nefes alamıyordum
Kalbim sıkıştı gözüm karardi birden ağlama krizi üşüme titreme sakinleşemedim herşey birden oldu
Eşim ne yapacağını şaşırdı kaldı çocuklar bir yandan bana bakıyor çok korkuyordum
Sonra kendime gelebildim kendi kendime sakinlesmeye çalıştım nefes aldım ve direk yatağa bıraktım kendimi sonrası buz gibi terledim çok kötü bir gündü uzun uzun anlatmicam şimdi çok yorgunum burdaki bütun arkadaşlarimi öpüyorum ve seviyorum çok özledim herkesi ✋☝️💕🥹
Bana bu konuda destek olan biriciğim canım kuzuma teşekkür ederim
@Mugemir