15 aylık kızım kendine yakın çocukları görünce hemen sıkar derecesinde kendine çekiyor o sıra ısırıp öpme eylemlerinde bulunuyor haklı olarak karşıdaki çocuklar rahatsız oluyor yanaşmıyor tutup kendine çekme o an eline neresi gelirse saçı olur kazağı olur resmen canavar gibi davranıyor. Bunu sebebi nedir acaba oturduğum şehirde hiç akrabamız yok çoğunlukla evde zaman geçiyor parklar dışında çocuk az görüyor bu sebeb olabilir mi yoksa bu bir süreç mi acaba nasıl bırakıcak bu huyunu