MyDarlingSon En son yeni doğdugunda alınmıştı hiç alınmadı daha şükür. Bugün kontrolümüz var rutin 9. Ay kontrolü doktor alabiliriz demişti elden mi alınıyor ve çok ağladımı bebkleriniz 🥺
Nilay_80 MyDarlingSon daha yaptırmadık ağlayıp aglamadiklarini bilmiyorum ama elden yapılıyor. Benim doktorumda bana demişti elden kan tahlili alacağız 9 aylık olduğu zaman diye
pogacayanakk MyDarlingSon geçenlerde aldırdık elinde damar bulamadığı için ayağından aldılar ve bayağı ağladı bebeğim
KeremikoMoM_ MyDarlingSon elinin üstünden alıyorlar. Bir elinden bulamayınca diğerinden aldırlar ve tabiki çok ağladı
Tazeanne109 MyDarlingSon ayy bizde 9aya yaklaşıyoruz şu kan alma olayı aklıma geldikçe beni benden ediyor 😢😢
Badeninannesi1 Elden mi inanın şok geçirdim benım bebeğim 9 aylıkken koldan almaya çalıştılar ağlamaktan mosmor oldu hasta düştü bende alınması gerek diye dayandım sabır ettim elden alındığını bilmiyordum
KeremikoMoM_ Feyzosumunannesi bizim burada 8 aylıkken aldılar aslında. Yok aşı 8.ayda da 9.ayda da yok
Barlas_mom MyDarlingSon Kolundan aldılar benim oğlumun 9.ayında birde aşı oldu kızamık mıydı neydi bazı bölgeler de erkene alınmış bizde yaptırdık
__brna__ MyDarlingSon Yani sordugunuz soru ucu cok acik bir soru. Benimde mesela bebegimin kolundan aldilar ve hafif aglar gibi oldu sonra sustu. Yani bebeginizi taniyorsaniz eger asi oldugunda nasil tepki veriyorsa az cok tahmin edersiniz herhalde
Zeynosileannis MyDarlingSon Biz yaptırdık koldan aldılar. Damar bulamasa elden alacaktı. Bebek sabit durmadığı için zor oldu. Bir de buradan kan gelmiyor diye tam tüpü çıkardı gelmeye başladı . Tüpe doldurmak zorunda kaldı ve üstü battı eski bişey giydirin ne olur ne olmaz . Ağladı tabi ama çok uzun sürmedi babasının bilekliği var ona takıntılı verdik eline sustu ☺️
birpapatyaannesi- Selen1234 kan değerlerine bakılıyor örn demir eksikliği var ise ilaca devam ettiriyor yoksa bırakın diyor genel Bi olarak herkesten istenen tahliller 9.ayda yapılıyor tekrar 1 yaşında bidaha yapılıyor
KeremikoMoM_ birpapatyaannesi- bize herhangi bir şey söylenmedi. Daha yeni 9 aylık olduk ararlar belki
Nursenaglbtn Ayda hastanede kolundan aldılar ağlamasıyla susması bir oldu eli hafifti kan alan kişinin çok ilgiliydiler. Bazı sebeplerden dolayı sonuç almaya gidemedik 1 ay sonra gidince tekrardan istediler başka bir doktordu 4 tüp kan istedi alan kişi tecrübesiz gibiydi çok zor aldı iğneyi çevirdi içerde resmen oğlum çok ağladı zor sakinleşti. Yani kan alan kişi tecrübeliyse saniyesine alıyor.
heymom__ MyDarlingSon 11. Ay da aldılar 9-12 ay aralığında doktor ne zaman uygun görürse alıyor. Elinin üstünden alındı ama şırıngayla çekmedi, iğneyi batırdı diğer ucundan damla damla tüpe doldurdu hayli uzun sürdü ve ağlamaktan bir hal oldu bebeğim 🥲 inşallah sizinki kolay olur çünkü huzursuz olunca bir tüp kadarda yere gitti ve bu yüzden de uzun sürdü çok zordu ya 😅 şimdi damla kullanıyoruz bitince değerler düzelmiş mi diye tekrar bakıcaz dediler ödüm kopuyor