Bence bebeginiz çok küçük imkanınız varken bebeginizi bol bol emzirin. Size çok ihtiyacı var ve bu şekilde bağ kurabiliyorlar. O sebeple tadını çıkarın derim bu zamanların çünkü bende öyle yapıyorum. Ek gidaya gecinde zaten periyodik olarak anne sütü alım miktarı azalacak.