Deletedmom_110 benımkıde bı ara tek gogsü istemiyordu, uyku sersemı oldugu zamanlarda istemediğini verdım, bıde yataga uzanarak verdım sagını solunu anlamadı şimdi ıkısını de emıyor, oyle deneyın bır de kucakta emzırmekten daha kolay bence yatarak emzırmesı ama ıkısını de yapmak lazım yoksa dısarda bır yerde emzırmek zorunda kalırsam uzanacak yerı nerden bulcam.