Bebeğim 3 aylık gündüz uykusu hiç yok akşm 9:30da uyutmaya başladım gece ara ara uyanıyor sabahta ara ara uyanıyor 10:30-11 ediyoruz çokmu uyutuyorum sabahları acaba ondan mı uyumuyor gündüzleri aslında uykusuda oluyor ama hemen kalkıyor bırakınca :(