Bebeğim 4 aylık.
Eşim bir haftadır gripti çok temas etmemeye çalıştık ama yinede bulaştı oğluma boğazında enfeksiyon oluşmuş 2 gündür gece ateşi çıkıyor 37.7 ile başladı 39 dereceyi gördük 😔 Hastaneye götürdük iğne yapıldı fitil ve şurup verdi tylol olandan yazmış.
Yani ateşi iki gün çektik sürekli sıcaklık halindeydi vücudu ama çok şükür dün iyiydi inşallah bir daha çıkmaz fena bir salgın var.
Üzerini örtün bence de ateş düştü ise eller ayaklar aşırı soğuk oluyor ateş durumunda.
Çok geçmiş olsun 🍀