İyi geceler kızlar 2.5 aydır sürekli sorun yaşadım göğüslerimden artık bıktım😔 bebeğimi emzireli tam bir saat oldu ama canımın yanmasından hala uyuyamadım. Birkaç akşamdır sağ göğsümü emzirdikten sonra inanılmaz bir acı oluyor. Göğüsucuma böyle iğneyi batırıp batırıp çekiyorlarmış gibi bir acı. Ancak gündüzleri yok gece emzirmesinde oluyor sadece. Sebebini bilen var mı ya da daha önce bu durumu yaşayan? Ne yapmalıyım lütfen yardım edin işkence resmen 🥺