Hanımlar oğlum 1.5 yaşında beş gündür hasta ateşle hafif öksürükle başladık ikinci gün antibiyotik başladım ateşi düştü ama ağzına lokma almıyor dört gündür bugün yine ateşi çıktı gündüz sürekli uyku hali doktor antibiyotik clemer başladı hava verdi bi işe yaramadı uyurken inliyor hiç düzelmiyor daha da kötü oluyor günden güne bunu yaşayan var mı çok korkuyorum hiç böyle olmamıştı nedendir sizce