Rabbim hepimizi korusun bilhassa bebişlerimizi 2 aylık kızım var şimdi daha çok korkuyorum zaten çok korkuyorum depremden ankasiyete durumumda psikolojim iyice bozuldu İzmir’de yaşıyorum malumunuz İzmir bu aralar beşik gibi sallanıyor doğru düzgün uyku uyuyamıyorum hele gece uykuda yakalanırım diye ödüm patlıyor afatsız ver Allah’ım tek sığınağımız sensin bizleri koru merhamet et 🙏