ZeynepAdam Mevanur1 kizim 14 aylik hala olmafim tabi 10.ayda domtora gitmistim sukur kotu bir durum yoktu emzirme devam ettigi surece olmayabilirmis.
Ahseninannesii @Mevanur1 kızım 7 aylık oldu yeni yeni olmaya başladım canım daha normal 1 sene olmayan var normalmiş
Nur08 Ben doğumdan sonra normal aylık adet oluyorum doğum yaptım 35 günlüğüm oldum şimdi kızım ikinci ayını bitirdi 3 gündür yine oluyorum
Haafiizee Ben bebeğim sekince ayındayken adet oldum. Sağlık ocağında emziriyorsan bir yıla kadar olmayabilirsin dediler.
Aayyssnnrr Oğlum 4.5 aylık 3 aylık olmasına 2 gün varken oldum doğumdan sonra 3. 'ye olucam bugün yarın artik
Zynp35 ZeynepAdam ayni durumdaym 14 ay oldu hala tik yok her ay bi bunalim stres agrisida cabasi sinir stres yapiyor asiri derecede
ZeynepAdam Nazlina ay oyle demeyjn en son adeti kasim 2017 de olmus biri olacak iyice odem topladim sistim olmamak da rahatsizlik verici. Birde surekli olacakmis gibi agrim var olsam en azindan o agriyi ara ara cekicem :(