Lütfen doktora gidin. 2 yaşında bir cocuk konuşmuyorsa mutlaka doktor kontrolü ve yönlendirmesi ile ilerlemek gerekli. Cocuk doktoruna gidin, gerek görürse o sizi diğer bölümlere yönlendirecektir. Ama vakit kaybetmeyin. Ayni durumda olup doktor yönlendiremesi ile özel eğitime başlamış bir anne olarak söylüyorum.