Arkadaşlar 45 günlük bebeğim var 11gunlukken enfeksiyondan 10gun boyunca yogunbakimda kaldı taburcu oldu eve geldik bı hafta sonra gene ablasindan bulaştı hastalandı antibiyotik kullandik…şuan gene hasta gibi sesi kısılmış ateşi falan yok az öksürüğüde var napcami bilmiyorum evden ciktigimiz yok gözüm gibi bakıyorum ama sürekli neden böyle oluyo akıl verin kafayi yemek üzereyim😓