1prenses1prens_ çok geçmiş olsun öncelikle 🙏🏻 bence ev de bir süre maske takın kendinizi iyi hissedene kadar hatta öksürme hapşırma olursa gece bile maske ile uyuyun bence , odaya bir dezenfekte koyun her bebeğinize dokunmadan önce elinize sıkın (benim bebeğim pnömoniden 15 gün yenidoğan yoğun bakımda kalmıştı tam çıkacağı üzere ben de kırgınlık boğazda kızarıklık başladı tam 15 gün sadece odasında dışarı çıkarken maske çıkardım me kadar doğru bilmiyorum ama bana koruyucu geldi)