Guzelanne34 Kızlarr kızımın ateşi vardı doktora götürdük antibiyotik vs verdi. Dolven verip yatırdım ama su gibi terliyor. İyi bişey mi bu?
AsyamPapatyam Guzelanne34 merhaba benim bebeğim de rahatsızdı, ateşi vardı 39a kadar yükselmişti. dolven içtikten birkaç saat sonra dehşet bir ter attı ve ter sonrası ateşi düştü. Umarım sizde de öyle olur çok gecmis olsun.
sdeniz1 Guzelanne34 gecmis olsun.ilac almis terlemesi normal.terli giysilerini çıkar annesi.ustunde kalmasın.iyice hastalanır.ince giydir.rabbim şifa versin tüm hasta yavrularımıza.
Guzelanne34 Balkizlarim uykusuzluktan mahvoldu. Giyindirsem uyanır. Ter bezi koydum sırtına ama yine terliyor. Uyumaya korkuyorum ateşi çıkarmı diye
birminikbebekannesi Guzelanne34 evet terlemesi iyi bişey hastayken inşallah geçer bir an önce ama terli kıyafetle bırakmayın üstünü değiştirin sık sık
Balkizlarim Guzelanne34 anlıyorum ama hala öyle terliyormuş mecburen değiştirmek gerekiyor bence ter bezi biyere kadar en makbul değiştirme geçmiş olsun 🌸
Guzelanne34 birminikbebekannesi az önce denedim ama dokunduğum gibi ağladı bende ter bezi koydum mecburen
birminikbebekannesi Guzelanne34 teri üstünde kurutmayın derim hasta olur iyice değiştirmeye çalışın eğer çok terliyse
Elifalikalp Neden ateşlenmiş şuan 10 aylık bebeğimde ateşli ama hiç bişeyi yoktu sadece gündüz biraz halsizdi gece ateşi 39 oldu dişmi başka bieşy mi korkuyorum bende
Guzelanne34 Elifalikalp doktorun dediğine göre mikrop kapmış bi yerden ve boğazı biraz kızarıkmış. İnanın şuan herkes hasta özellikle çocuklar mahvolmuş durumda
Elifalikalp AsyamPapatyam bizimde sunan aynı şekilde oldu çok zor uyuttuğum için üstünü değiştirmedim ama sırtına ve döşüne. Mendil koydum