Oğlum 15 aylık olmak üzere. 13 kg. İştahlı bir bebek yemek seçmiyor. Öğünleri güzel ancak kırklı bebek gibi dışarı her çıktığımda emzirecek yer geziyorum, yenidoğan kadar sık emiyor, gece uykusu tamamen bitti delirmek üzereyim. 10 dakikada bir meme diye ağlamasına kalkıyorum ne su ile ne emzik ile kandırabiliyorum. Allah şahit emzirmeyi kesmek istemiyorum ama uykusuzluk ona da bana da eziyet olmaya başladı. Yemeyen bir çocuk değil ki aç kalıyor diyeyim, çok şükür yiyor ve tok olduğuna eminim. Yatmadan yedirip yatırdığım oldu yine aynı şey…
Kesmeli miyim? Keseceksem nasıl keseceğim memeye saldırıyor bu çocuk? Lütfen ama lütfen yardım edin bana. Çevremde kimse yok ne yapacağımı şaştım kaldım