Lareninannesiii Benim bebeğim kolikti arka arkaya abartısız söylüyorum 5-6 kez büyük insan gibi gaz çıkarırdı ama hala gazdan kıvranırdı bebeğim. Gazı çıkınca acıkırdı biraz emince, mama içince geri gazlanırdı kısır bir döngüye girmiştim. Sizde de gazını çıkartsanız bile gaz sorunu devam ediyor olabilir. Gaz damlası kullanmıyorsanız muhakkak alıp kullanın. (( biogaia, maflör, metsil, zinco ))