14 aylık oğlum var. Burada sayısız alkış bay bay yapmıyor, komut almıyor diye başlık açmışlığım var. Abimin kızı da otizmli olduğu için daha da panikler haldeydim.. her postu didikledim. Bir şeyi olmadığına emindim ancak kendi hatamı da hep görmezden geldim. Tek başımayım, üniversite okuyorum aynı zamanda, yarım saat bile olsa açıyordum televizyonu.. hem de algısının en açık olduğu saatlerde sabahları yapıyordum bunu. Final haftam dolayısıyla yaklaşık 25 gündür tv izlemiyor..
alkış bay bay yapmıyor diye sayısız post açtığım bebeğim hepsini yapıyor şimdi. Bugün al ver komutlarını ilk kez yaptı. Yeni yeni kelimeler söylemeye çalışıyor. Bunun dışında gelişimi zaten çok iyiydi. Yine bir uzmandan destek alıp gelişimini gözlemleyeceğim ancak bu 25 gündeki değişimi size anlatamam.
Biz izledik bir şey olmadı
Görümcemin oğlu izledi eltimin kızı izledi kardeşim izledi bir şey olmadı demeyin. Bu kötülüğü onlara yapmayın, her çocukta çok farklı tepiyormuş..