SCerenY 3+1 evimde 2 peteğim açık 1189tl fatura gelmiş şoka girdim evim de serin yani kışı nasıl geçireceğiz hiç bilmiyorum. Sizin faturanız ne kadar geldi? Ben mi bir şeyi yanlış yapıyorum acaba?
Dolores SCerenY kaçta yakıyorsunuz? Bizim tüm petekler açık 1000 küsür geldi. Sanırım açık petek sayısı ile pek alakası yok faturanın.
SCerenY Liyaninannesiiii ben de kısmayı denicem demek ki öyle daha az geliyor fatura. Termostat pahalı diye almak istememiştim aslında ama böyle daha pahalıya gelecek sanırım 🙈
Dolores SCerenY evet. Biz 40 ta yakıyoruz, çok soğuk olacağını düşündüğümüz akşamlar 45 yapıyoruz. Evimiz gündüz 23 gece 22 derece oluyor
Esra_deniz_erhan SCerenY bence bütün petekleri açıp kısarsanız daha iyi olur çünkü kombi akıllı cihaz soğuk havayı aldıkça daha fazla çalışıyor haliyle daha fazla yakıyor ve asla kombi açıkken pencere açmayın inanılmaz çalışıyor o zaman evi ısıtmak için
Liyaninannesiiii SCerenY tabiki de alın kâr edersnz. Bide termostat duvara monteletmeyin. Duvar genelde soğuk olduğu için etkileniyor daha fazla enerji harcıyor. Benim tv ünitesinin orda yada kızımın komedinin üstüne durur max.22 ayarlarım gayet yetiyor ısısı
SCerenY Dolores ben de öyle deniyim 20-24 arası derece yeterli zaten bizim ev de öyle şu an. Teşekkür ederim
Seymaemre-asya34 600 tl 25 gün filan yandı 1 de yanıyor evim sıcak ama üç petek yanıyor bu ay bakalım daha gelmedi
SCerenY Seymaemre-asya34 geçen ay benim de yarısı kadar falan gelmişti fatura bu ay çılgın bişey geldi ona şaşırdım biraz da 😕
SCerenY Busragokceberra evin içindeki her şey yeni yapılmış ilk biz taşındık çamurlanmış olabileceğini sanmıyorum daha 3 aydır oturuyoruz 😔
Liyaninannesiiii SCerenY benim esimin işi dogalgaz ve tesisat o temin etti ama netten filan da bulabilirsiniz
KaganinAnnesi26 SCerenY tüm petekler açık 1300 geldi bence boşuna petekleri kapatıyorsunuz öyle daha çok geliyor daha önce denedim kapattığım ay daha fazla ödedik şimdi en azından her yer eşit
SCerenY KaganinAnnesi26 evimin arka tarafları klimalı gibi buz gibi ön tarafı da cehennem sıcağı ondan kapatmıştım fatura da daha az gelirdiye düşünmüştüm ama yanlış yaptım sanırım. Kombiyi kısıp hepsini açıcam bu ay
Sule9191 SCerenY 2+1 tüm petekler yanıyor bebek küçük diye mecbur yakıyoruz termostat sürekli 23 te duruyor 1280 ₺ geldi ama alt katımızda insan yok yanmıyor üst katımızda bizden ısınıyor sağolsun yakmıyor 3 katında ısı o İhtiyacını resmen biz karşılıyoruz 🥶
SCerenY Sule9191 ay çok fena ya 😔 bizim alttaki üstteki açıyor ama evin arka tarafı 1 gram güneş almıyor yatak odası da orda mecbur açıyorum kaloriferi yoksa İzmirdeyim hava aşırı soğuk değil
SCerenY Busragokceberra emin değilim ama bence yakıyorlar bütün apartmanda yaşlı insanlar oturuyor soğukta oturacaklarını sanmıyorum. 50de yanıyor ama çokmuş sanırım 40a düşürücem bu ay
Bebegimm1 SCerenY bir kere oturduğum odayı yakmıştım faturam çok gelmişti acaba yanlış mı yazdılar dıyıp aramıştm sonuç olarak doğru gelmiş bende yıllardır banyo hariç tüm odaları yakıyorm aynı geliyor fatura sadece gündüz sıcak olduğu için yakmıyrm bu ay 1100 geldi 7 petek açıktı
SCerenY Bebegimm1 boşuna kapatıyormuşum ben de onu anladım şimdi yorumlardan bu ay kombiyi kısıp bütün petekleri açıcam