Ask_ikra46 Doğum yapalı 4 ay oldu geçen ay normal bir şekilselden şimdi zamanı geldi ama olamıyorum acaba diyorum korkuyorum ya 😞😞
Busraa5858 Ask_ikra46 aynı durumdayim 2 ay tam zamaninda olduum adet ama bu ay olmadim test bile yptim cikmadi acaba önceden düzensiz oldugu icin eskiye mi dondu die dusunuyorum
Srpzngn Ask_ikra46 ben 5.ay oldum sonraki ay 10 gun gecikti oldum sonra.Duzen almasi zamanla oluyormus