Mrymfhmi
Arkadaşlar merhaba . Oğlum 3 ay 20 günlük . 6 gündür kaka yapmamış sizce normal mi ? Yaklaşık son 1 aydık hep böyle . Düzenli yapmıyor . Haftada 1 en az . Sadece anne sütü alıyor bide , kabız olması da imkansız . Niye öyle aceba 🤷♀️ Başınıza gelen oldu mu ? Bilgilendirir misiniz 🙏
zynpdnc
9 gün olmamıştı 10. Gün kaka yaptı anne sütü alıyor benimde 3 ay 15 günlük doktor anne sütü alan bebekler de 15 güne kadar normal dedi bana
Deryakuzusu
Benim de başımdaydı canim 3 ay sürdü öyle. Ne yaptıysam hangi doktora gittiysem düzelmedi. Sonra ek gıdaya geçince kendiliğinden düzene girdi. 10 gün yapmadığı oluyordu sadece anne sütüyle. Sabrediyordum 10 güne kadar yapmayınca uyarıyordum