Doğduğundan beri sleepy natural kullanıyorduk 4. Ayda sizde ki gibi durum oluştu. O zamandan beri hala bez deniyoruz. Babay turco dört paket falan kullandık pişik olmadı ama belde ki küçük kizarikliklar duruyordu. Baby turco kullandığımız numara küçük gelince bir büyük bedeni aldik o da pişik yaptı malesef.. Prima pişik yaptı , bim bezine geçtik agu baby.. pişik olmadı memnunduk. Yaşadığımız ilçe de ki bim market çalışanları artık uretilmeyecek gelmeyecek deyince jeeny willy isimli bim bezine geçtik şuan takipteyiz pişik olmadı henüz. Ama malesef belde ki kızarıklıklar duruyor. Doktor da bezi çok sıkı baglamaktan kaynaklı olabilir takip edelim dedi.. bebeğim şuan 7 ay 9 günlük. Umarım geçer 😔