Bende 48 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Hala kırmızılık var dikiş yerimde. Yani estetik dikiş yapıştırma yapıldı ama kızarıklık var. Yanlara doğru pembeleşiyor. İz kalmaması için contractubex kullanıyorum. Sanırım benim kızarıklığımın geçmemesinde kullandığım korseyi çok sıkı takmam da var. Onun haricinde doktorum daha geçen hafta sorun olmadığını sadece önerdiği kremi 6 ay kadar kullanmaya devam etmem gerektiğini söyledi. İçiniz rahat etsin diye isterseniz doktorunuza danışın fakat ben koku/sıvı yoksa sorun olduğunu düşünmüyorum 😌