Sağlık ocağından 1 hafta önce aradılar beni. Bebeğim 6. Ay aşıları için yanlız bebek aşısı (Hepatit B) istanbul genelinde bulunmadığını özel olarak eczanelerden bulup getirip yapabileceklerini söylediler. En az 30 eczane gezdim önüme çıkan ecaneyi de arayıp sordum ama yok aşı malesef. Ne zaman geleceği belli değil depolarda gözükmüyormuş. Siz böyle sorunla karşılaştınız mı İstanbulda yaşayanlar?