Hasreteymen bir ay oldu doğum yapalı fakat gecmek bilmeyen sirt ve bel agrisi var ayakta duramiyor ve cok oturamıyorum tecrübeli anneler yazabilir mı? ne zaman veya nasıl geçer 😔😖
Nilsmom Hasreteymen Canım benim agrım sadece dikkat etmediğim ve çok yorulduğum zamanlarda oldu. Onun dışında hiç olmadı. Istersen doktoruna bir daniş, her şey yolunda mı, 40 günden sonraki kontrolünü oldun mu?
Nilsmom Hasreteymen afedersiniz, 1 ay oldu yazmışsınız, 10 gün sonra kontrolünüz olacak zaten, doktorunuza anlatın mutlaka.
YazCilegi Hasreteymen Doğumdan sonra da hamilelikte kullandıgımız vitaminleri kullanmamız gerekiyor. Magnezyum gibi. Tekrar baslayın bakalım insallah geçer
sevcan benım 4 bck ay oldu hala aşırı bel sırt ve ayak ağrım var eğildımmı zor kalkıorum bezını degstrrken bıle canım yanıo çoğu kişide geçmıo dedı bana