Kızlar selam 1 yaşına girecek bebeğim gece beslenmesini uzatmak istiyorum 4 saatte bir gibi ama olmuyor bebiş 2 saatte bir istiyor dış çıkarıyor gündüz lokma yemiyor kıyamıyorum ama çok uyanıyor nasıl uzatacağım aralıkları pıspıs yapıyorum tıkanırcasına ağlıyor kızarıyor meme diyor eşim diş dönemi bitene kadar emzir diyor diş dönemi me zmn biter ya