1prensmom Brutal-Betty benim oğlumda böyle yatıyordu ama başı diğer taraftaydi ben o yüzden erkek diye düşünüyorum çünkü yatış ve kese aynı Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️
gocebebirbayan Brutal-Betty Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. 🙏🏻🙏🏻 ikinci bebiş mi , eğer öyleyse ilk bebiş kaç aylık /yaşında? Bana erkek gibi geldi 😊🌹
Brutal-Betty gocebebirbayan yeğenimin ultrason canım benim iki tane oğlum var biri 9 diğer 1 buçuk yaşında