Kızlar bugün annem aradı menopoza gireli 1 yıl olmuştu leke oldu dedi kahve rengi az az geliyor dedi araştırdım rahim kanseri olabilir yazıyo ancak haftaya çarşambaya bulmuşlar randevuyu çok korkuyorum ağlıyorum sürekli olabilir mi kanser belirtisi diyo ama annemde com sıkıntı yapmış tansiyonu yükselmiş acile gitmisler ordaki doktora sormuş acil doktoru normal demiş ama araştırdim diğer belirtiler yok haftaya kadar nasıl duracam bişey de diyemiyorum sıkıntı yapar diye çok korkuyorum bilen varsa yazsın Allah rızası için tam belirtisi ne tedavisi varmı