Nzlck çok geçmiş olsun. Annemin de mamografi sonucunda doktor biyopsi istedi, ama yaptırsak mı bilemedim iyi Bi doktor arayışındayım. Biz meme endokrine görünmüştük, bu hoca cerrahi onkoloji sinde. Kanser teşhisi koyulmadan muayene olabiliyor muyuz acaba kendisine?