İyi geceler hanımlar🌺
Günlerdir kafamı kurcalayan huzurumu bozan bir durum var. Kızım yarım gün kreşe gidiyor. 1 ay öncesine kadar her şey mükemmeldi. Okulumuz, müdürümüz, öğretmenlerimiz her şey kusursuzdu. 1 ay önce öğretmenimizle okul şartları uyuşmadığı için yollarını ayırdı. Ne olduysa ondan sonra oldu. Okul her şeyi aksatmaya başladı falan. Sürekli farklı farklı öğretmenler çocukların derslerine girer oldu. Tabi karşı çıktık veliler olarak. Bir gün ayşe öğretmen geliyor bir gün fatma öğretmen diğer gün hayriye öğretmen. Neyse. 10 gündür kızımda farklı şeyler görüyorum. Bıcır bıcır neler yaptığını anlatan kızım suspus oldu. Okuldan almaya gittiğimde anne ben çok ağladım bugün çok mutsuzdum der oldu. Pazartesi gecesi sabaha kadar boynuma sarılıp beni okula gönderme nolursun anne diyerek ağladı. Bugün müdürü aradım. Yeni öğretmen ayzaya kurallar sınırlar koymaya başladı büyük ihtmalle o yüzden gelmek istemiyor dik durun gönderin dedi. Ben yavrum mutlu olsun diye gönderiyordum okula. Bu şekilde göndermemin ne anlamı var siz söyleyin? Mutsuzsa neden gönderiyorum zorla ben? Ve kızım günlerdir bana anne ceza vermeyeceksin dimi diyordu. 4 yıldır bir kez bile ceza vermedim vermeyi bırakın lafını bile etmedim. Bu akşam öğrendim ki yeni öğretmen ceza veriyormuş kızıma. Yahu ne hakla? Bana cadı dedi öğretmenim ceza verdi kalbim çok üzüldü anne dedi. Kahroldum resmen. Bu okul bu akşam benim için bitti bir daha asla göndermem. Yeni bir okul baktım. Çokta içime sindi ama tam gün. O yüzden kararsız kaldım göndermekle. Ben çalışıyorum ama evde bakacak annem var zaten. Yeni bir okula göndersem mi yoksa evde mi kalsa karar veremiyorum kızlar ben kafam karman çorman oldu