Ben çok baktım. Ama öyle kafese tıkıp değil. Kapısı hep açıktı, bizim evimizin bir bireyi olmuştu, bizimle her odaya uçar, soframıza misafir olurdu, çocuklarım çok seviyordu o da çocuklarıma bayılırdı. Sonra hastalandı öldü malesef 4 yaşındaydı. O arada eş aldım yanına, bir sürü yavruları oldu, onları sahiplendirdik, çok güzel bir şey. Temizliğe gelince çocuk kadar kirletmiyor evi emin olun. Sevgi varsa gözü görmüyor insanın. Senede 2 sefer tüy dökümü oluyor, biri ilkbahar biri sonbaharda,o zamanlar biraz tüy oluyor her yer. Onun dışında öyle ekstra bir pislik çıkmıyor. Kakası boncuk gibi zaten minicik, yaptığı yerde kuruyor süpürüyorsun gidiyor. Lütfen kafesten çıkamayacaksınız almayın,kuşlara çok büyük haksızlık olarak görüyorum ve çok üzülüyorum ben öyle olunca. Ve bir de eğer bulursanız evinde üreten kişiler arayın onlardan alın yavru, petsoplardakiler büyük veya hasta oluyor, size alışmaz ısırır vs, sorunlar oluyor öyle.