SeyranG ben tiksindirerek bıraktırmaya karşıyım, hiçbir doktor ve uzman da bunu asla önermiyor zaten. Kızım 2 yaşına girdiğinde artık büyüdüğünü, yakında memeye bay bay diyeceğini konuşmaya başladım. Arada bir bunu söylüyordum, kızım da onaylıyordu. Kızım 2 yaş, 5 aylıkken kendim hangi gün bıraktıracağıma kesin karar verdim, kızıma da 3 gün sonra memeye bay bay diyeceğiz, 2 gün sonra bay bay diyeceğiz diyerek geri sayım yaptım. Son pazar sabahı uyanıp meme istediğinde bu son sefer, artık meme olmayacak süt bitti sen de büyüdün dedim. Ve bir daha da meme vermedim. İlk bir hafta sadece sabah uyandığında kısa bir süre ağladı meme istedi, her seferinde sarılıp artık memede süt olmadığını söyledim öptüm, 1 hafta sonra meme istemeyi de bıraktı