ikimelekannesi_ Kizlar nasıl başlayacaksınız ya da bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim ilk çocukta çok cahildim ne yersem verdim ama bu sefer çocuğum için daha dikkatli ve özenli bir şekilde devam etmek istiyorum yardımcı olup deneyimlerinizi yazın lütfen
birminikbebekannesi ikimelekannesi_ Benim ilk çocuğum şunu yiyemez bunu yiyemez yapmadım ayına göre ne verilirse yedirdim ve anne sütü almadı 4 ayda başladım ek gıdaya şuan 9 aylık ne yedirirsem yiyor ama 3 gün kuralını uygulayın derim tadım yaptırım alerjik reaksiyonlarına bakın ona göre hareket edin
ikimelekannesi_ birminikbebekannesi teşekkür ederim çok sağolun keşke herkes sizin gibi deneyimini i yazsa
birminikbebekannesi ikimelekannesi_ ilk önce kök sebzeyle başlattı bizim doktorumuz kabak patates ve havuç önce azar azar tadım yaptırın sonra yoğurt verin daha sonra meyve vs 6 buçuk aylık olunca kahvaltı vermeye başlayın yumurta sarısı bebek loru labne avakado ceviz yulaf verebilirsiniz ben hippin kaşık mamalarını kullanıyorum çok memnunum güzel de tok tutuyor tavsiye ederim
ikimelekannesi_ birminikbebekannesi ben şuan hipp mama artı anne sütü gidiyorum dört buçuk aylık önümüzdeki ay ufak ufak tadımlarla başlayıp dediğiniz gibi devam edeceğim teşekkür ederim çok sağolun
birminikbebekannesi ikimelekannesi_ Bende 4 aylık ek gıdaya başladım anne sütü almadığı için sma kullandım kilo aldırmadı hipp denedim oda aldırmadı en son evolvia başladım ondan memnun kaldım hala devam ediyoruz ek gıda ağırlıklı gidiyoruz inşallah güzel bir ek gıda süreci olur sizin için 😊