Defnem20 Kızlar başlıkta yazdığım gibi bugün kontrolüm vardı doktor bebeği göremedi gene haftaya gel dedi duruma bakalım dedi başına gelen var mı
MeetJoeBlack Defnem20 sat’a göre 6+3 de keseyi görüp bebeği görmemiştik. Yine sat’a göre 8+5 te bebeği görüp kalp atışını da duymuştuk.
zeyderler Defnem20 benimde öyleydi. 6 haftalıktı kese vardı bebek yoktu. 8. Haftada bebeği gördük. Kızım şuan 9 aylık olacak nasipse 😍 içinizi ferah tutun
birinsan14 Benim öyleydi 6 haftada kese vardı sadve 8 haftada bebek gördük çok şükür doğdu içinizi ferah tutun olur inşallah
Babygirlsmom Benim 7. Haftada bu sebepten kürtaj olmuştu. Oluşma ihtimalini görmemişti doktor. Belki de beklemeli miydim bilmiyorum. Umarım hakkınızda hayırlısı olur, moralinizi yüksek tutun.
Defnem20 Babygirlsmom benimde işte yedi nerdeyse haftaua bir daha çağirdi görmezse bilmiyorum hayırlısı artık ama istemsiz üzülüyorum
Cemreee Defnem20 8+ lara kadar bekle kuzum şayet sağlıksız boş gebelikse kendisi düşük başlatıyor ama dr kontrolüne ard arda gitmelisin müdahale edecek durumda olabilir ama telaşla daha çok küçük görünmemesi çok normal