Humagl23 İyi geceler. Bi şey sorucam iki kez hastalandık ve devamlı takibimizi yapan klinikteki dr hep augumentin verdi. Bebeğim daha 8.5 aylık. Bazı yerlerde ve doktorlar toplatıldığını iddia ediyor. Bu konuda bilgisi olan var mu
Busra_oz Humagl23 benim bebeğim 3 aylıkken hasta oldu augumentin verdi kullandık veriliyor galiba benimde bir fikrim yok bende korktum başta küçük bebeğe verilir mi diye bu arada çok geçmiş olsun