Kızlar 4 buçuk aylık olduk, bebeğimin ateşi yok, gündüz güzel uyuyor ama gece çok uyaniyor, uyaniyor elini sürekli ağzına götürüyor damaklarina, salyasi da çok fazla var. Ne gibi belirtileri olur diş çıkarırken ağlar mı illa ateşi olmak zorunda mı. Kesin diş huzursuzluğu diyebilceğim neler var