Bebeğim 50 günlük yeni doğduğunda mama almıştık kullanıyorduk ama bi süre sonra sütüm yetmeye başlayınca azalttık yetmediğini düşündüğüm zaman veriyordum meğer mamalar 1 ay içinde tüketilmesi gerekiyormuş bugünde verdim mama bebeğim sürekli kusmaya başladı uyumadı huzursuzdu ağladı en son emzirdim reflü ilacını içirdim kusmasın diye uyuttum ateşi filan yok ama şuan korkuyorum bişey olur mu diye böyle bi durumla karşılaşan var mı