Aleynaa1 valla ilk gece çok zor oldu yanına yattım şarkı falan söyledik pışpış yapmaya çalıştım uyumadı ağladı kalktı odalara gitti babasını istedi babasının kucağında daldı. Vermicem meme dediğim için anladı bence zaten konuşuyordum artık karanlık oldu gündüz emersin büyüdün artık falan diye.
Bu gece yatakta yattık yine ninni söyledim şarkı söyledim öyle döne döne bazen ayağa kalktı dolandı geldi bazen öylesine yattı duvarı izledi 20 30 dkya falan daldı. Kalkınca da kucağımda alıp gezdirmeye çalışıyorum pışpış yapıyorum yine sırtını sıvaslıyorum memeye gelmeye çalışıyor yine meme yok uyudu sabah emersin falan anlatıyorum zor oluyor ama kararlıyım vermicem oda fark etti kararlı olduğumu artık. Başlarken kendime uyumazsa da zorlamıcam oturcam bütün gece onunla gerekirse dedim öyle de yaptım 1.5 da uyandı ilk gece 5e kadar oturduk dolandık evde gündüz gibiydi sonra dayanamadı sızdı yatakta müzik açmıştım telefondan edisin şarkılarını sever. Bu gece hala uyuyor saat 8i geçti 1 kere kalktı 4te meme istedi vermedim ağladı yattı kafasını koydu renkli topları çok seviyor onu açtım baktı ona biraz ben yatağı salladım ayağımla falan ninni söyledim baktım gözler gitmeye başladı kesmedim ninniyi 15 20 dk sonra uyudu.