Derinminakolay boyle bir baslik ben de acmistim. Oglum taklit etmiyor diye google yazdigimda direkt otizm cikmisti, belirtileri okudum falan ertesi gun psikiyatriste gittik. Boyle bi tani icin erken oldugunu falan soyledi psikiyatr. Ben de icimi rahatlatmak icin annelere sordum sizin oglunuz taklit ne zaman yapti, iste ne zaman soyle yapti falan diye. oglumdan buyuk evlada sahip annelerin bizimkide oyleydi simdi kocaman oldu bi skinti yok demesini umarak. Ve sagolsunlar hepsi guzel yorumlar yazdilar. Burasi herkese acik bi platform , millet cinsel icerikli nice postlar aciyor ne birini okuyorum ne de yorum yapmisligim vardir. Merak ediyorum bakiyorum diye bir sey yok, korkuyorsan bakmayacaksin rahatsiz oluyorsan okumayacaksin. Nice postlar aciliyor yok aldatma yok kaynana, asil psikoloji bozan o tarz postlar . herkes istedigini paylasir cunku herkes buraya icini dokmeye geliyor. Okumuyorum yorum yapmiyorum olay bu yani. Kusura bakmayin ama postunuzu cok sacma buldum, ozaman burda hic bir hastalik konusulmasin, insanlar icini dokmesin, icini ferahlatmaya calismasin. Pardon da niye uyeyiz acaba? Hoslanmadiginiz bi duruma sirf merak yuzunden yenik dusup psikolojinizi bozuyorsaniz o sizin sorununuz